Re: Powiększenie partycji

Autor: <dipl.usunto_at_gazeta.lp>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 00:06:01 MET DST

> PS: A w ogóle te symlinki da się odróżnić (choćby w eksploratorze) od
> zwykłych plików/katalogów? A da się zrobić taki symlink na nieistniejący
> obiekt?

da się odróżnić, DIR w cmd na przykład:
w standardowym eksplorerze natomiast nie widać różnicy. być
może trzeba by zmienić coś w opcjach. w total commanderze
też widać różnicę, są inne ikonki.
z tego co wiem nie da się zrobić symlinka dla nieistniejącego obiektu.
po zmianie nazwy obiektu symlink rzecz jasna przestaje działać
i zaczyna ponownie, gdy przywrócimy poprzednią nazwę.

--
pozdr dipl
   w bud.: http://swiatlazienek.net i http://hurtownie.info.pl