Re: kopiowanie partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 09:49:19 MET DST

"Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com> wrote in
message news:evv7o9$944$1@atlantis.news.tpi.pl...
> To ja sie wtrace z pytaniem do bootita - chcialbym troche potrenowac
> rozne wersje sterownikow, wiec wymyslilem ze po prostu skopiuje
> istniejaca partycje z XP jako druga i sie z niej odpale za pomoca
> bootit. Ale czy to bedzie dzialac? czy musze po skopiowaniu partycji
> zrobic na tej nowej "clear sig"? Cos jeszcze?

Wystarczy zaznaczyc ja jako aktywna i wykonac "Clear sig". Wówczas
podczas pierwszego uruchomienia kazdego z systemów literki zostana w
nich na nowo przydzielone do partycji, przy czym w obydwu partycja
ustawiona jako aktywna przed startem systemu, otrzyma C.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadajac na priv zmien px na pl/