Re: dysk włącza się co sekundę EUREKA

Autor: . <a_at_a.org>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 23:38:55 MET DST

Nie wiem co powiedzieć. Po prostu producenci to oszuści i produkują teraz
głośne dyski. Wymieniłem główny dysk na poprzedni stosunkowo cichy dysk
seagate 40 GB i problem jego głośnej pracy praktycznie ustąpił. Znalazłem
inne rozwiązanie, jak sobie poradzić z drugim dyskiem który mi jest
potrzebny, bo pierwszy jest za mały. Drugi chodzi głośno ale zamontuję go
jako dysk zewnętrzny poprzez konwerter ide/usb i puszczę przez kabel o
długości 5 m poza komputer, umieszczając go w małej drewnianej skrzynce
meblu wyłożonej gąbką. I tak dotrwamy do lepszych czasów, kiedy będą duże
ciche dyski.