Re: [błagam] Odzyskanie nadpisanego pliku Worda

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 22:41:28 MET DST

On Sun, 15 Apr 2007 11:20:06 +0200, goomish wrote:

> Nadzieja to ważna rzecz - zawsze trzeba ją mieć i walczyć o odzyskanie
> straty :). Ale ja bym za bardzo nie liczył na odzyskanie poprzedniej
> wersji tego wordowskiego dokumentu. Kopie o których wspominasz tworzą się
> podczas pracy z dokumentem, niestety są usuwane podczas prawidłowego
> zapisu pliku i/lub zamknięcia Worda. Jednym słowem - jeżeli Word (i
> czasami też system) podczas pracy z plikiem się nie zawiesił - plików
> tymczasowych, kopii itd raczej nie będzie. No chyba, żeby "pogrzebać" po
> dysku czymś do odzyskiwania skasowanych plików.

Tia ... usuwane - zmieniany jest wpis w FAT/MFT i tyle usuwania jest.
Kiedyś (nie wiem jak jest teraz) GG robiło tak, że po każdym wpisie do
archiwum zamykało plik i przy nowym wpisie wczytywało od nowa archiwum i
zapisywało nową kopię kasując stare archiwum. Można bylo odzyskać kilka
kopii wstecz. Jeśli masz szczęscie i nie zostaly te "usunięte" pliki
nadpisane przez inne pliki - odzyskasz wszystko.

--
Pozdrawiam
Piotrek