Re: dysk włącza się co sekundę

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 02:29:15 MET DST

Użytkownik "." <a@a.org> napisał w wiadomości
news:evrf25$pqt$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Nie mam włączonej żadnej aplikacji która by potrzbowała coś zapisywać lub
> odczytywać a dysk regularnie włącza się co sekundę na ułamek sekundy przy
> tym wydając głośne stuknięcie. Jest to nowy dysk samsung 80 GB. Jak to
> zlikwidować? System xp home.

Wyłącz autostart CD - jest różnica? (próbkowanie co ok. sekundę).
Poza tym - we wszystkich NT, jakie widziałem - co sekundę system zrzuca
kawałek bufora zapisu na dysk, nierzadko właśnie dość głośno stukając
dyskiem co własnie sekundę.
ATSD - głośny dysk... a nie sprawdziłbyś jakimś narzędziem, choćby jakimś
SMART-viewerem, jak "samopoczucie" dysku? Bo moja 80-ka jest tak cichutka,
że dopiero jak shaltuję (na chwilę) wiatrak od proca :) (wyje nieziemsko,
prawie jak stara karetka pogotowia) :) to słychać takie cichutkie cykanie,
ale ledwo-ledwo, jak dysk pracuje.

--
LH