Re: czy XP zrzuca gdzies niebieski ekran

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 01:32:44 MET DST

Uzytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:evl968$dpt$1@opal.icpnet.pl...

> Wylacz restarty w we wlasciwosciach systemu to bedziesz miec czas na
> przeczytanie komunikatu.

Swego czasu zastosowalem mocno nietypowa, choc znana metode (która pozwolila
mi dojsc do sedna problemu) - instalowany NT4 wyrzucal niebieski ekran i
natychmiast sie restartowal.
Wzialem wiec cyfraka, wlaczylem kamerowanie i po prostu - sfilmowalem proces
wywalki. Udalo mi sie uchwycic numer bledu i poszukalem w Google.
Zeby nie bylo - oczywiscie, wiem, ze na szybkich kompach (jak mój (3.06HT))
NT4 normalnie sie nie zainstaluje. Chodzilo mi o to, aby zobaczyc, jaki
komunikat daje.
Zainstalowalem na innym kompie, tamze doinstalowalem SP6a - i ruszyl
pieknie, choc widzial tylko jeden watek/procek, ale za to slicznie
obslugiwal... mysz optyczna USB (wlacznie z kóleczkiem po przestawieniu w
Rejestrze parametru "EnableWheelDetection" na 2), do której nie instalowalem
zadnych sterowników. Z braku czasu nie szukalem sterów do grafy i dzwieku.
Ciekawi mnie, jakim cudem mysz USB zobaczyl :)

Moze takie nakrecenie filmiku pomoze? :) (pomoze znalezc numer bledu... A,
przypomnial mi sie taki dowcip o tym, jak lekarz nie wiedzial co jest
pacjentowi i kazal mu sie przeziebic) :)

--
LH