Re: dysk włącza się co sekundę

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 23:39:36 MET DST

. log:
> To samo miałem z każdym innym dyskiem i poprzednim komputerem w systemie
> win98. W dosie dysk się nie włącza w ten sposób. Jeśli jakaś aplikacja to
> uruchamia, to nawet nie wiem jaka, bo nie wiem jak to sprawdzić. Jeśli to
> program systemu operacyjnego to jak go wyłączyć?

Opisz 1-ną (drastyczna) sytuację/przypadek z dyskiem konkretnie!
1. Sprzęt/System. ( Konfiguracja)
2. Programy (zainstalowane)
3. Stan aktualizacji SO
4. DrWatson?...
5. compmgmt.msc?...

"... Wujek Witek wyciśnie każdą tubkę ...
Wujek Witek potrafi oszczędzić każdy KW ...
Zawsze szukamy tego co najważniejsze ..."