Re: Długie logowanie do Win XP

Autor: <dipl.usunto_at_gazeta.lp>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 20:22:09 MET DST

Andrzej napisał(a):

> Witam,
> Mój komp z Win XP SP2 ma klopot z długim logowaniem użytkownika. Log z
> Bootvisa pokazuje, że ładowanie systemu kończy się po 53 sekundach (i
> rzeczywi¶cie widac już wtedy pulpit i ikonki), ale logowanie użytkownika
> (pasek "Logon+Service") trwa ciągle i zajmuje zwykle około 2 minut - a w
> sumie cały proces niemal 3 minuty. Powyłączałem z autostartu wszelkie zbędne
> rzeczy, aby go przyspieszyć, i nic... Czy da się to skrócić? Czemu logowanie
> zajmuje tak dużo czasu?
> Pozdrawiam grupowiczów

czy zawsze logowanie zajmuje tak długo czasu, czy tylko bezpo¶rednio
po uruchomieniu komputera (systemu)? jeżeli to drugie, to sprawdĽ,
w logach czy jaka¶ usługa nie zawiesza się. ja na przykład miałem problem
z usługą "Windows Image Acquisition (WIA)", po przestawieniu jej na
uruchamianie ręczne system uruchamia się dużo szybciej, można od
razu się bez problemu się zalogować, logowanie odbywa się szybko.
jeżeli tak jest zawsze, tj. wylogowujesz się, próbujesz zalogować
i trwa to dłuuuugo, to niestety nie wiem co to może być, aczkolwiek
też zajrzyj do logów..

--
pozdr dipl
   w bud.: http://swiatlazienek.net i http://hurtownie.info.pl