awaria okienka :( prosze o pomoc

Autor: raf <raf_at_rafraf.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 15:31:40 MET DST

dawno temu juz pomogliscie mi w podobnej sprawie za co jestem niezmiernie
wdzieczny do dzisiaj, moze tym razem sie tez uda... :-)

Windows XP Prof SP2
Objaw: komputer ekstremalnie zwalnia podczas otwarcia dowolnego okna z lista
plikow (np. moje dokumenty), co praktycznie uniemozliwia prace; dodatkowo
tlo okna z lewej strony (tam gdzie jest m.in. "Zadania plikow i folderow")
jest czarne zamiast niebieskiego; dowolny ruch w oknie np. najechanie na
ikone powoduje chwilowe 100% obciazenie procesora i wszystko na chwilke
"wisi"; wszystkie inne prace na komputerze mozna robic bez klopotu pod
warunkiem, ze nie ma otwartych takich okien

uszkodzenie na tyle "dziwne", ze potrafi na chwile zniknac zeby za jakis
czas powrocic, nie jest raczej zwiazane z istalacja jakies programu

reinstalacja systemu ekstremalnie trudna ze wzgedu na to, ze chodzi o
notebooka bez stacji i z uszkodzonym USB :-/

moze ktos z Was cos wymysli... ?

rafal