Re: nie włączanie się usług

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 12:04:32 MET DST

Piotrek napisał(a):
> Witam,
> zainstalowałem Windows XP PL SP2 i mam z nim problem. Po stracie systemu
> wiele usług jest wyłączonych,
moze sprawdz w podglaadzie zdarzen, moze uslugi cos napisza dlaczego nie
moga automatycznei startnac

Ustawiłem stan tych usług na automatycznie
> ale to nic nie dało.
zerknij moze jeszcze na zakladke logowanie (u mnie w przypadku buforu
wydruku jest lokalne konto systemowe + mozliwosc interakcji z pulpitem)

Moze masz porobione jakies profilke sprzetowe, i cos pomieszales, a moze
  po prostu cos ci wylacza uslugi (jakis soft????)

> PS. Może ma to jakieś znaczenie, ale windows jeszcze nie aktywowany,
> pozostało mu 29 dni.
nie