Re: coś wolnego co wypalania CD?

Autor: Marek Kozlowski <kozlowsm_at_mini.pw.edu.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 23:30:03 MET DST

Grzegorz Niemirowski wrote:

> Chcesz go modyfikować w (nomen omen) wolnym czasie?

Niekoniecznie. Natomiast wolę korzystać z rzeczy danych mi niż
użyczonych. Freeware to trochę jak służbowy laptop -- szef pozwala mi go
używać w pewnych okolicznościach do pewnych celów, ale to wciąż własność
firmy i w każdej chwili szef może się rozmyślić i mi go odebrać, albo
narzucić nowe zasady użytkowania.

Pozdrawiam,
Marek