Re: co¶ wolnego co wypalania CD?

Autor: Tomasz Minkiewicz <tomasz.minkiewicz_at_interia.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 18:41:26 MET DST

On Thu, 12 Apr 2007 11:39:30 +0200, Marek Kozlowski wrote:

> :-)
> Jestem bardzo nie w temacie, bo pracujÄ™ pod GNOME albo XFCE i uĹĽywam
> tamtejszych narzędzi -- z Windowsowych wypalaczy znam tylko Nero i
> RecordNow -- AFAIK oba są płatne. Potrzebuję coś zainstalować Żonie na
> laptopa (XP); wymagania: wolne, małe, proste, stabilne, w miarę
> możliwości popularne i wspierane, robiące i wypalające obrazy ISO i
> najchętniej zapewniające podstawową funkcjonalność -- broń Boże żaden
> kombajn, ani nic z tysiącami opcji i konwersji. Co byście polecili?

http://www.cdburnerxp.se/ - uĹĽywam czasami, nie narzekam zbyt bardzo ;),
chrzani pliterki i nie umiem tego naprawić, darmowe, ale nie wolne

http://infrarecorder.sourceforge.net/ - nie wiem, nie znam, nie używałem,
na jakimś forum trafiłem na przychylne komentarze, wolne i darmowe

--
Tomasz.Minkiewicz@interia.pl