Re: coś wolnego co wypalania CD?

Autor: Marek Kozlowski <kozlowsm_at_mini.pw.edu.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 12:13:10 MET DST

Wiktor S. wrote:

> Na 98% powinieneś był dostać coś tego typu (np. okrojone Nero) wraz z
> laptopem ;-)

Podziwiam precyzje obliczeń (nie 97% przypadkiem?), ale to second-hand,
którego nabyłem całkowicie bez oprogramowania. XP przysługuje mi z MSDN,
wgrałem wolne oprogramowanie użytkowe, mniej więcej to samo co u siebie
(przyzwyczajam Żonę do środowisk GTK+ na platformach uniksopodobnych) --
MiKTeX, Ghostscript/view, Acroread (ok, nie jest wolny), OpenOffice,
gVim, GIMP, Firefox i Thunderbird, GAIM, ... Niestety plugin do
nautilusa, xfburn ani gnomebaker nie pójdą, więc szukam dla nich zamiennika.

Pozdrawiam,
Marek