Re: [XP] crash systemu - co zrobic?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 08:37:38 MET DST

In news:evk1e7$uu9$1@mx1.internetia.pl,
*Karol 'Carlos' Cieśla* <usenet@wytnij.karolciesla.pl> typed:
> Sprawa wyglada bardzo dziwacznie... System to Windows XP Professional PL
> z SP2.
> System startuje. Widac logo Windowsa. Monitor na chwile gasnie, zapala
> sie, gasnie, wylacza sie dysk twardy, komputer sie restartuje. I tak w
> kolko. Dalej. Jesli w menu startowym wybiore by nie bylo restartu po
> bledzie krytycznym - komp wisi, na monitorze nic nie widac, dysk sie
> wylacza. Tak samo sie dzieje, jesli probuje odpalic ostatnia znana dobra
> konfiguracje czy tez tryb awaryjny. Przy czym przy probie uruchomienia w
> [...]

Wejdź do konsoli odzyskiwania i wydaj takie polecenia - jesli nie dasz rady
ze swojego kompa, to podepnij ten dysk pod inny i z niego wykonaj jak
poniżej:
cd system32\config [Enter]
ren system system.old [Enter]
copy system.old system [Enter]
Exit [Enter]
Jesli dalej będą problemy, to samo zrób z plikiem ntuser.dat w swoim profilu

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx