Re: Zgubiłem płytę :(

Autor: Bartek <_at_>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 18:56:19 MET DST
Message-ID: <evj471$ng3$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

>>>> OEMa też to dotyczy?
>>>
>>> Wyłącznie OEM-a. Przy BOX-ie wszelkie wsparcie świadczy Microsoft
>>>
>> Przyznam, że lekko mnie to zaskoczyło. Na co mam się powoływać by
>> uzyskać płytę?
>
> Na fakturę.

Taaaak, a jak zgubię notebooka to też? Chodzi mi o to, czy jest to jakaś
umowa MS=Sprzedawca? Coś się zmnieniło w licencji (jednak wydaje mi sie, że
to nie powinno mieć wpływu)?

> --
> Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu
> 1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF
> Seagate Barracuda ST380021A 80GB, Western Digital Caviar WD2000JS 200GB
> Pioneer DVR-111L, ModeCom 350GTF, Creative Audigy SE + Creative HQ-1700
>
Received on Wed Apr 11 19:00:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 11 Apr 2007 - 19:42:02 MET DST