Re: Jak powiększyć dysk pod WinXP?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 18:42:25 MET DST

"Krzysztof Tabaczynski" <ktabaczynski@wp.pl> wrote in message
news:2f60a$461d0552$57cfefee$16256@news.chello.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Wielkie dzięki!!!
> ...a nie popsuje niczego?

Nie popsuje. Aha, pamiętaj żeby nowy dysk wpiąć dokładnie w miejsce
starego i z takim samym ustawieniem primary/slave. Ponadto starego dysku
nie podpinaj podczas pierwszego uruchomienia skopiowanego systemu, bo
siÄ™ literka partycji systemowej przestawi.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/