Re: Samoczynne restarty Windows

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 08:37:22 MET DST

In news:evf42r$bpq$1@inews.gazeta.pl,
*ES* <erasms55.WYTNIJ@gazeta.pl> typed:
> Po raz kolejny Windows XP SP2 próbuje restartować sie samoczynnie po
> zainstalowaniu poprawek.
> Tym razem zainstalowałem uaktualnienie Media Playera.
> Nie jest to poprawka krytyczna, która dla bezpieczeństwa wymagałaby
> natychmiastowego uaktualnienia, a jednak Windows wymusza samoczynny
> restart, odliczając dając co jakiś czas tylko pięć minut na anulowanie
> ponownego uruchomienia
> http://img155.imageshack.us/img155/9969/restarted7.png
>
> Dawniej owszem, pojawiało się przypomnienie o ponownym uruchomieniu,
> [...]

Dokonaj modyfikacji rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU
wartość DWORD RebootRelaunchTimeoutEnabled = 1
oraz wartośc DWORD RebootRelaunchTimeout = 1440 (doba)
Zawieraja informacje w minutach pomiędzy wyskoczeniem okienka z pytaniem o
restart. Np. wartość tego wpisu ustawiona na 000000f0 oznacza wyskakiwnie
okienka z pytaniem o restart co 60 minut.
wartośc 1440 - doba
wartośc 43200 - miesiąc
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/msg/f3d975ccdecec3e6
a dokladnie ten link http://bigo.pcworld.pl/news/104071.html

Ps. Powyzsze klucze i wratosci dodaj do rejestru

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx