Re: Szukam miejsca w którym WinXP przechowuje tapetę pulpitu...

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 21:15:06 MET DST

chlitto@gmail.com log:
> Nie chodzi mi tutaj o standardowe tapety przechowywane w C:\WINDOWS\Web
> \Wallpaper lecz o miejsce gdzie są kopiowane tapety ustawione przez
> użytkownika. Czyli jak sobie ustawimy jako tapetę np.
> http://www.chlitto.pl/scrat.jpg
> to gdzie zostanie ten plik jpg przekopiowany...

Heh!:-)
Aby ten plik "chlitto" vel scrat.jpg prawidłowo ustawić jako niestandardową
tapetę to:
1. obrazek powinien mieć odpowiednie/dostosowane rozmiary do lokalnie
używanej rozdzielczości ekranu,
2. powinien być umieszczony *najpierw* przez użytkownika w dowolnym lub
systemowym katalogu.

BTW taki plik uzytkownika vel tapeta nie jest dodatkowo gdzieś kopiowany
przez sam SO.
AFAIK ścieżki (skatalogowanych przez SO) tapet możesz znależć w kluczu:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Wallpaper\MRU
0 =hex: ....
1 =hex: ....
GL&BE

--