Czym w Windows XP skonwertować obraz .dmg na .iso?

Autor: soniq <nie_at_tym.razem.pl>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 12:10:07 MET DST

Witam.

Mam obrazy MacOSa w plikach .dmg i chciałbym je skonwertować na .iso
(PearPC wymaga .iso) i nie umiem sobie z tym poradzić. MagicISO
odczytuje obraz, ale zawisa przy zapisie do .iso. dmg2iso.exe robi jakiś
nieczytelny badziew. isobuster odczytuje zawartość, ale nie wiem, jak to
mam zapisać do .iso? Nie doszukałem się żadnego rozwiązania dla WinXP, a
nie mam pod ręką Maca, żeby skonwertować. No i próba podmontowania pod
Daemon Tools "na siłę" też nie skutkuje.

Komuś może się to skutecznie udało zrobić? Jeżeli tak, to wdzięczny
byłbym za jakieś wskazówki.

pozdrawiam i wesołych
soniq