Re: ms sql back up

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 02:37:13 MET DST

Użytkownik "---Accent---" <accent@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ev5q6m$u5m$1@news.onet.pl...
> witam
> poszukuje jakiegos darmowego sofcika ktory robil by mi backup bazy danych
> i mozna by bylo mu ustawic harmonogram co ma robic.....znalazlem cos
> takiego WinPSF, niby powinien robic backupa ale mu sie to nie udaje...jak
> ktos zna to niech sie podzieli informacja :)

Z MSSQL masz tzw. BOL czyli Books On-Line, wrzuc tam temat backup i restore.
Albo przeczytaj:
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/sql/2000/maintain/sqlbackuprest.mspx
Jesli podzielasz filozofie "zyc szybko, kochac mocno, umierac mlodo",
uruchom Enterprise
Manager i idz do Maintenance Plan, tam sobie poskladasz automagiczne
backupowanie.