skuteczny killer procesów win xp

Autor: Mr.FX <mrfx.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 00:07:41 MET DST

Hej,
szukam jakiegoś skutecznego programu do zabijania procesów
w Windows XP i nie chodzi mi tu o "Menedżer Zadań". ;-)
Od razu zaznaczam, że dobrze znam i używam Process Explorer
od SysInternals, Gmer oraz taskkill.exe /F - żaden z nich
sobie nie radzi z pewnymi procesami (i nie, nie są to żadne
services jakby ktoś się pytał).

Przykładowe procesy, z tych z którymi ostatnio mam problemy:
- winamp.exe (Winamp 5.33), właśnie testowałem różne pluginy
związane z ASIO, jeden z nich tak skutecznie wywalił Winampa,
że ten się nie chce teraz dać zabić.

- mediaportal.exe oraz configuration.exe (oba MediaPortal 0.2.2
różne nowe wersje SVN to mają) zdarza się im, że przy zamykaniu
pozostają na liście procesów i też nie dają się zabić.

Poratujcie czymś proszę :-) jestem przyzwyczajony do tego, że
komputer pracuje 24h/dobę i na samą myśl, że będę znowu musiał
robić reboot i potem odpalać na nowo te kilkanaście sesji SSH
w Putty do serwerów którymi się częściowo opiekuje,
to słabo mi się robi... :P

--
Mr.FX [ myryfykysy ]