Re: Pendrive nie montuje się w XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 18:02:08 MET DST

<chelsea220@onet.eu> wrote in message
news:55bf.00000039.461665f8@newsgate.onet.pl...

> Dzięki za pomoc. Niestety usunięcie klucza Nodrives nie pomogło,
> miałem wartość
> 149 jeśli się nie mylę. Mam też noburningcd ale nagrywarka mi działa.
> Dlaczego jednak windows mi nie widzi pena a totalcmd jakoś widzi, ale
> odmontować później nie chce, po ponownym włożeniu pena ta literka
> którą
> zamontuje jest już użyta i muszę ustawić inną, która też później się
> nie
> odmontowywuje.
> jednak te literki są widziane tylko przez totalcmd. wystarczy restart
> [...]

Zobacz jeszcze to: uruchom cmd.exe i wpisz mountvol /E.

BTW odinstalowałeś stare sterowniki do płyty głównej przed instalacją
nowych? Bo co prawda nie piszesz jaka to płyta, ale rozumiem, że Intel
Chipset driver lub VIA 4in1 został zainstalowany? Jak również
obowiązkowy przy obsłudze USB 2.0 pakiet poprawek SP2, oczywiście...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/