Re: Dopisanie pozycji w menu kontekstowym po prawo kliku w windows XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 16:20:54 MET DST

In news:1175782316.105712.184110@b75g2000hsg.googlegroups.com,
*Użytkownik* <iamrosss@gmail.com> typed:
> Witam,
> W windows XP jak najadę kursorem na plik i kliknę na nim prawym
> klawiszem to pojawia się menu kontekstowe. Wydaje się mi, iż za to co
> pojawia się w tym menu odpowiedzialny jest rejestr. Jeśli tak to ktoś
> może wskazać jakie dokładnie klucze są za to odpowiedzialne? Jeśli nie
> to może ktoś wskaże jak zmodyfikować to menu?
> pozdrawiam

HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shellex\ContextMenuHandlers
HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shellex\ContextMenuHandlers
HKEY_CLASSES_ROOT\*\shellex\ContextMenuHandlers
lub
Mozesz tez uzyc do tego malego programiku
http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html
Tu masz spolszczenie do w/w programu
http://www.nirsoft.net/utils/shexview_polish.zip

Uruchamiasz, znajdujesz: