po wlozeniu plyty do napedu system blokuje sie

Autor: robot <-----_at_-------.pl>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 10:02:55 MET DST

Dlaczego windows po wlozeniu plyty do napedu optycznego
jest calkowicie zablokowany? Zaden z programow nie odpowiada,
wszystko jest jakby zamrozone. Wszystko wraca do normy dopiero
gdy system rozpozna jaka plyta jest w napedzie.
Problem ten jest permanentny i wystepuje w kazdym windowsie
z jakim mialem do czynienia. ( win98, nt4, win 2000, win 2003 server 64bit EE,
win XP pro i home).
Dla pewnosci: nie chodzi mi o spowolnienie systemu podczas
odczytu plikow z napedu. To sie dzieje tylko bezposrednio po wlozeniu
plyty do napedu optycznego.

*Da sie to jakos wylaczyc?*

Szukalem w archiwum grupy i na google, nic nie znalazlem
ale przyznaje ze jestem slaby z szukania.

--
pozdrowienia