Re: windows xp i dwie karty sieciowe

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 22:03:31 MET DST

Jacek ośmielił się napisać:
> Rzeczywiście, może niezbyt precyzyjne pytanie zadałem. Jedna karta
> dostaje adres z dhcp. Druga karta

czyli po mojemu nie jest istotna informacja ze masz 2 karty sieciowe.

ma adres przyporządkowany na stałe -
> 192.168.0.5. Do tej karty mam podłączone

jak kablem bezposrendio z karty do "plytki"?
jesli tak to nie dziwne jesli uzywasz zwyklego kabla, jusialbys uzyc
krosa, hmm nie wiem jak to sie nazywa profesjonalnie, typu B a nie typu
A?? chodzi o inne zarobienie kabla, jesli laczysz cos bezposrenido to
tak musi byc np komp z kpompem bez posrednictwa stwitch hubow itp.

płytkę,

??

z którą nie mogę się
> dogadać. Płytka ma adres 192.168.0.6. Maska podsieci to 255.255.255.0

czyli adresacja ok, wiec powinno byc ok.