Re: Ukryj ikony nieaktywne-strzałka znika

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 04 Apr 2007 - 21:35:51 MET DST

In news:ev0qm9$f85$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Błękitna Stal* <trilian@interia.pl> typed:

> Sek w tym ze mam kilka ikon zaznaczonych jako "zawsze ukryte" i
> czasami gdy wlacze kompa nie ma strzalki, musze recznie wchodzic do
> wlasciwosci i zaznaczyc kwadracik przy Ukryj ikony

Uruchom edytor rejestru i przejdz do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer
Wpisz wartośc DWORD "NoTrayItemsDisplay" = 1 (bez "")
Restart lub wyloguj
lub
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\TrayNotify.
Po prawej stronie edytora znajdują się wpisy IconStreams i
PastIconStream,
które należy usunąć. Teraz zamykamy edytor rejestru i otwieramy menedżer
zadań (prawy klawisz myszy na pasku zadań lub kombinacja klawiszy
Ctrl+Alt+Del). Tutaj należy przejść na zakładkę Procesy, odnaleźć
Explorer.exe i zakończyć go. Teraz na zakładce aplikacje w menu Plik -->
Nowe zadanie trzeba wpisać Explorer.exe, żeby znowu uruchomić powłokę
systemową. Po tej operacji lista "Elementy poprzednie" jest już czysta.
Zabijanie procesu Explorer.exe jest o tyle ważne, że Windows zapisuje
rejestr przy zamykaniu systemu, a tym samym zapisuje ponownie wszystkie
ikonki znajdujące się w omawianym miejscu.
lub
narzędzie do naprawy "Taskbar Repair Tool Plus!" :
http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx