WINDOWS 2003 SERVER konfiguracja serwera nazw

Autor: Przemek <p.kubicki_at_spamel.com.pl>
Data: Tue 03 Apr 2007 - 07:59:54 MET DST

Witam,

Czy i jak można zrobic coś takiego:

Potrzebuje zrobić sobie stronkę internetową z wykożystaniem PHP na MS
Windows 2003 server. Zainstalowałem IIS, ściągnołem i zainstalowałem PHP
ze strony php.net poprzez wskazanie ścieżki do pliku php-cgi.exe.
Otwierają mi się strony php.

Ale mam pytanie poniewż jak w przeglądarce wpisuje local host lub adres
ip wew sieci dla pomputera z tym windowsem.

Teraz czy mogę zrobić coś takiego jak lokalny serwer nazw. Tak by po
wpisaniu zamiast localhost cos inneg pojawiła mi się ta strona.

Zainstalowałem serwer dns. Ale nie wiem jak go skonfigurować.

Pozdrawiam
Kubicki Przemysław