Re: Jak wylaczyc lewy windows key ?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Apr 2007 - 18:24:30 MET DST

*Daniel Chlodzinski* napisał(a):

> Siedzi toto miedzy lewym crtl a lewym altem i strasznie mi przeszkadza,
> szczegolnie w trakcie grania online klepne ten klawisz. Nie chcialbym
> calkowicie pozbywac sie funkcjonalnosci windows key + inne klawisze ale
> wylaczyc tylko ten lewy windows key. Ktos poradzi jak to zrobic albo poda
> linkiem do opisu gdzie i jak sie to wylacza. BTW windows xp.

Zmodyfikuj wartość ScanCode map w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layout
Gotowce (pliki reg) wyłączające lewy, prawy lub oba Win keye znajdziesz
tutaj -> http://johnhaller.com/jh/useful_stuff/disable_windows_key/

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]