Re: Bootowalny Windows z SP2 - znikające pliki

Autor: <ucho_at_life.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 22:44:09 MET DST

On 6 Mar, 13:58, ___ <2...@2.pl> wrote:

> Rozumiem, że najpierw wypalasz to iso (ew. montujesz) a później
> kopiujesz wszystkie katalogi na dysk i integrujesaz sp2 w tej samej
> wersji językowej? Bo można też rozpakować iso bezpośrednio różnymi
> programami, ale to mniej bezpieczne...

Aaaa... o tym nie pomyślałem. Rozpakowywałem ISO Alkoholem a jak
wiadomo procenty powodują często znikanie różnych przedmiotów w
dziwnych okolicznościach... To mógł być powód zaginięcia plików.

> Przeciwwskazań brak, jeśli jest licencja to jest ok.

Oczywiście licencja jest ok, Windows dostajemy na prawach studenta z
MSDNu. Wielkie dzięki za pomoc, zainstalowałem angielską wersję i
wszystko poszło gładko.