InCD zwisy

Autor: Marsjanin <03.2007.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 10:55:21 MET DST

                        Witam.

Nie wiem, czy dobrze sobie umyśliłem pisząc na tę grupę - ale
spróbuję.

Nero InCD mi ześwirowało. Miałem najpierw CD-RW - potem przeniosłem
się na DVD+RW - z instalkami. Różnej maści i wielkości. Na DVD
dołożyłem do tego folder z obrazkami i pojedynczymi MP3. Działało jak
złoto. Ale ściągnąłem instalką OOo (~100 MB) i próbuję skopiować na
DVD... Po 40 minutach odpuściłem, komp wisi. Wisi dziwnie: np. odpalam
Menedżer Procesów z prawokliku na pasku zadań, odpala się, a po chwili
wisi. Napęd wciąż mieli płytkę, tj. kręci się płytka, świeci się
dioda, ale słychać, że motor pracuje jednostajnie a głowica się nie
przesuwa. Pomaga twardy reset...

Po zrestowaniu zgrałem zawartość na dysk twardy (można było
odczytywać, ale płytka się zablokowała, była tylko do odczytu pod InCD
i 0 bajtów wolnego miejsca). No i formatuję. OK. Wgrywam ponownie na
płytkę - to samo. Małe pliki lecą, pierwszy większy i zwis. Wgrywam
same fotki i MP3 - to samo! Wykryłem, że wiesza się na plikach mniej
więcej powyżej 8 MB. Tzn. np. cała wuchta fotek + MP3 - rusza i
nagrywa, aż trafi na tę dużą. Zrobiłem ręcznie - założyłem po formacie
folder, i kopiuje tylko tę jedną, dużą MP3 - od razu wisi... Także
błąd fizyczny na płycie odpada (chyba, że wędrowny). Zresztą, wyszłoby
podczas weryfikacji po formacie w InCD... Za każdym razem w tym pliku
dochodzi do tego samego miejsca (ok. 75%). System plików na HDD
zdrowy. Monitora antywirusowego w tle nie ma... Ani dziwnych znaczków
w nazwie.

O co w tym cholerstwie może biegać? :-( Przecież jakoś to wcześniej
nagrałem bez problemów na tym samym kompie na tę samą płytę!

Windows 2000 SP4 połatany. Napęd LiteOn LH-18A1P. Wgrany najnowszy
BIOS. Przed flashowaniem i po tak samo. Płytka DVD+RW to Esperanza ×4.
Ale z płytą Sony też miał wcześniej problem, tylko, że były to inne
pliki i przypisałem to niekompatybilności płyty z napędem. Jak czas
pokazał, niesłusznie. Zresztą, obie płyty, jak również CD-RW, działają
pięknie jako normalne jedno- lub kilkosesyjne. Pod InCD porażka.

Z góry dzięki wielkie za pomoc. Nie mam pojęcia, w czym szukać
przyczyny problemów. :-(

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Skype :  marsjanin.tk
  Masz firmę? Ta pomarańczka jest dla Ciebie !!!  :-D