Re: Firewire zniknął z połączeń sieciowych ...

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 01:11:29 MET DST

news:6ilmue.56f.ln@kwinto.prv...
> Czekaj - nie instaluj tej Konsoli na dysku, tylko uruchom ją z płytki
> instalacyjnej XP. To wystarczy do podmiany tych plików. Zresztą nawet jak
> ją zainstalujesz - można - i wyświetli taki komunikat, to i tak pozwoli Ci
> przejść na C:\, a o to przecież tylko chodzi. Potem sobie poradzisz.
> Możesz też użyć płytki od innego systemu W2k/XP/W2k3/Visty. Poza tym są
> też takie cuda jak Ultimate Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/
> :-).

* Poradziłem - ojciec ma XP pro z SP2 - zainstalowałem konsolę, podmieniłem
pliki. System się uruchomił od nowa, ale bez SP2 i bez praktycznie żadnych
sterów właśnie :< Z netem połączyć się nie mogłem, co skłoniło mnie do
decyzji, że
roboty w sumie niewiele więcej przy reinstalacji będzie :) Więc jak nic
nie poradze, to trza będzie reinstalować.
Niestety sprawdziłem przed chwilą - port FW nie działa z dyskiem na
desktopie.
Boję się teraz, czy przypadkiem jakiegoś przebicia nie było (choć to chyba
raczej
mało prawdopodobne) i czy mi przypadkiem nie padł port FW - to by była
totalna
tragedia. Choć z drugiej strony najgorsze rzeczy jakie mnie spotkały w
systemie
to chyba właśnie jakaś awaria podczas kopiowania plików ...

ZDrawim.