Firewire zniknął z połączeń sieciowych ...

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 15:58:09 MET DST

... i nie wiem jak go przywrócić :(
Korzystałem z niego intensywnie na kablu, który przerywał (najpewniej
coś nie kontaktowało). W pewnym momencie znowu przerwało połączenie.
Jako, że miałem w kompie zmostkowaną sieciówkę oraz FW - usunąłem
mostek jak zwykle w takiej sytuacji i ... po usunięciu mostka zniknęło
też połączenie "IEEE 1394" :< Jest normalnie zainstalowane. Odinstalowanie
i autoinstalacja nie pomaga - urządzenie działa poprawnie, ale nie widać go
w połączeniach sieciowych i nie mogę połączć go z drugim kompem w sieć
bo się nie widzę.
Cóż zrobić? Korzystam z takiego połączenia nałogowo ze względu na
brak jakiejkolwiek konfiguracji i prostotę łączenia.

Z góry dzięki za podpowiedzi.

ZDrawim.