Jak zainstalowac karte WinFast TV2000 XP Expert pod Vista

Autor: Tomek N. <tomeknie.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 12:59:54 MET DST

Witam!
Nie moge zainstalowac sterownikow telewizji karty TV WinFast TV2000 XP
Expert pod Windows Vista. Sterowniki radia same mi sie pobraly i
zainstalowaly z Windows Update.
Probowalem zainstalowac z CD dolaczonego do karty, ale tam sa tylko do XP.
Pobralem ze strony producenta dedykowane do Visty. Gdy podczas instalacji
wskazuje folder, w ktorym sie znajduja, Windows mi mowi, ze nie ma tam
odpowiednich sterownikow dla Visty.
Czy ktos wie jak to zrobic?
Gdy mialem na komputerze Win XP wszystko bylo ok.
Z gory dzieki za pomoc.