Re: Excel i znajdowanie powtórzeń

Autor: slawek kozlowski <slawekk_at_autobaza.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 22:30:22 MET DST

Ja bym to zrobil w VBA, sprawdzasz pierwszy i wyszukujesz wszystkie nastepne
liczac je i przy pierwszym znalezionym wstawiasz liczbe powtorzen a przy
nastepnych jakis znacznik ze to kolejny byl np #. Potem nastepny bez # i
przeszukujesz do konca oczywiscie funkcja Cells.Find i
Selection.FindNext(After:=ActiveCell).Activate a nie po koleji komorki. Nie
wiem czy to jest najszybszy algorytm ale kiedys posluzyl mi do czegos
podobnego.

slawekk