dwa rozne pulpity

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 22:11:40 MET DST

Witam

Mam karte Matrox G450 DualHead oraz 2 monitory i chcialbym uzyskac dwa
niezalezne puplity. Czyli pasek i przycisk start powinny byc na obu
monitorach z tym, ze nie klon, ale dwa rozne. Gdy otworze program to mi sie
pokaze na aktualnie aktywnym pulpicie czyli monitorze. Chcialbym sie
przelaczac miedzy pulpitami czyli monitorami. Czy istnieje jakis program do
tego? Szukalem juz w archiwum, probowalem prog. jak Double Desktop, XDesc,
ale bez efektu. Albo mi rozciaga pulpit, albo klon. Licze na pomoc, bo juz
nie wiem gdzie szukac.

s.