przelacznik kvm CP-108s

Autor: Zbyszek <vpn_at_op.pr>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 17:48:13 MET DST

Klaniam sie,
Mam kilka serwerow podlaczonych do tego przelacznika (naciagajac pod te
grupe sa tam serwery serii NT). Podczas przeprowadzki maszyn do innego
pokoju konsola przeszla w stan "console off" i za zadne skarby nie moge jej
wlaczyc. Oczywiscie trzeba podac haslo. Problem polega na tym ze nie
przyjmuje mi nic z klawiatury tzn jakby klawiatura byla nieaktywna. Sama
klawiatura dziala bez zarzutu. W manualu znaleznionym w necie jest pokazane
jakies duze menu (OSD) ktorego ja w ogole nie mam. Przelacznik zglasza mi
sie tylko napisem "console off" i miejscem na podanie hasla. Jak uaktywnic
mozliwosc podania hasla (ktore to znam)?