Re: Jak namierzyc ktory sterownik wymieka :)

Autor: Duke Piotr <pstarzyn_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 12:02:58 MET DST

Dnia 28-03-2007 o 23:03:02 sTav <marmro9@o2.beztego.pl> napisał(a):

> Użytkownik "MarKol" <markol4_uNNECESSARy_sTUFf_@wp.pl> napisał w
> wiadomości news:euegv1$5fu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> - ubijaj procesy aplikacji, zwłaszcza obsługujących media strumieniowe -
> (populany "screamer radio" jesli tylko jest uruchomiony w systemie,
> nawet jesli niczego nie odbiera, powoduje wzrost HWI o 500% - sprawdzone
> na w98 programem TaskInfo)

Mialem podobnie ale nie koniecznie to. U mnie przyczyna byl konflikt
przerwań karty sieciowej i musialem ja przenisc do innego slotu. Poprobuj
powylaczac wszystkie urzadzenia zintegrowane na plycie i poodlaczac
niepotzrebne karty i napedy. Mozliwe ze tak jak u mnie pomoże. Oprocz
proces explorera do tych czynnosciu uzywalem Super Pi ( bo moj A64 3200+ w
tescie przegrywal 3 krotnie ze slabszymi sempronami) orac Everest i test
pamieci ( moje wykazywaly 3 krotnie dluzszy czas oczekiwania i odczytu niz
powinny)

Potestuj. Dlugo to w sumie nie trwa :] A mi dalo skok jakich malo :D
Mialem Hardware Interyps na 50% :/ A teraz na 0-1 %