Re: SP2 i aplikacje 16-bit - problem!

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 30 Mar 2007 - 09:17:23 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> W jakim sensie poprawiające?
>
> SP2 nic nie pogarsza w tym zakresie więc nie wiem, co by
> trzeba było poprawiać...

Jest troche oprogramowania, ktoro dziala nieporawnie z SP2 w Xpeku.
Teraz Ci nie przytocze ale kolezanka w pracy pytala wczoraj Google na
ten temat i poznajdywala cale listy programow, ktore po doinstalowaniu
SP2 do Windows'a przestaja wspolpracowac (mowa o aplikacjach
16-bitowych). U mnie sprawa dotyczy pewnej bazy bibliograficznej
(pracuje w bibliotece na uniwerku) - na komputeracch z SP1a owa baza
dziala bez problemow - jednak ostatnio mielismy tutaj dosc spora
infekcje w sieci i nie obylo sie bez przywracania systemu z obrazu (po
uprzednim doinstalowaniu service pack'a 2). Wczesniej go nie
instalowalem na komputerch wlasnie z powodow utrudnionej pracy z
programami 16-bitowymi.

Pzdr, OMSON

P.S. Baza nazywa sie BN-OPALE PLUS (obsluguje bazy danych francuskiej
biblioteki narodowej).

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.