DOS batch ?

Autor: slawek kozlowski <slawekk_at_autobaza.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 16:51:18 MET DST

Mam banalny problem ale nie wiem jak sobie poradzic. Potrzebuje z lini
polecen lub z pliku bat/cmd uruchamiac polecenie ktore usuwa na dysku
wszystkie pliki z okreslonym rozszerzeniem. I tu nie ma problemu bo zwykly
del *.txt /S zalatwia sprawe.
Ale chcialbym to zrobic na wszystkich dyskach lokalnych czyli moglbym
napisac del c:\*.txt /s w natepnie del d:\*.txt /S
i byloby ok, ale u uzytkownikow ten skrypt wykonuje sie automatycznie po
zalogowaniu z sieci i kazdy moze miec inne litery dyskow. Mam zadanie
kasowac tylko z dyskow lokalnych. Nie moge kasowac z pamieci flash czy np.:
aparatu lub kart podlaczonej przez czytnik do komputera. Jak wykryc ktore
napedy sa dyskami lokalnymi ??

slawek kozlowski