Remote desktop na windows 2000 server.

Autor: mgora <mgora_at_wp.pl>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 15:04:57 MET DST

Witam,

jak sprawdzic na serwerze kto jest zalogowany przez remote desktop?
net session pokazuje mi zalogowanych uzytkownikow, ale nie widze
roznicy pomiedzy uzytkownikami zalogowanymi do domeny, a uzytkownikami
korzystajaymi z remote desktop.
To samo pod MMC.

Dodatkowe pytanie jest takie - gdzie konfiguruje sie system, alby
kilku userow moglo zalogowac sie jednoczesnie? Wiem ze na 2000 i 2003
serwer jest taka mozliwosc, i zdaje sie ze nawet jest to ustawienie
domyslne, a ja sie pytam gdzie to sie wlacza / wylacza.

Pozdrawiam,
Marcin Gora