zarządzanie dokumentami na drukarkach

Autor: Alik <a_at_a.com>
Data: Thu 29 Mar 2007 - 10:22:02 MET DST

Witam,

Mam do grupowiczów pytanie:

Mam w sieci kontroler domeny na w2k3 i kilka stacji roboczych z xppro, które
są członkami domeny (mam też zdefiniowanych kilku użytkowników domeny).
Każda ze stacji roboczych ma swoją drukarkę. Po instalacji wszystkich
drukarek na stacjach roboczych z konta lokalnego administratora, każdy
użytkownik domeny logujący się na stacji roboczej na prawa do drukowania na
niej. Natomiast chciałbym aby użytkownik mógł także usuwać zadania
drukowania (mogę to zrobić przez nadanie mu prawa zarządzania dokumentami na
komputerze lokalnym). Jak można to zrobić globalnie, żebym nie musiał biegać
do każdej stacji roboczej?