Re: Regulacja MHz

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 14:34:27 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> [...]
  *Czasem* procesor jest nawet przylutowany do
> płyty, choć to przypadek rzadki i ekstremalny.
W HP to sie chyba nie zdarza?

> Na pewno jest to dosyć kłopotliwe i będą problemy z gwarancją.
Gwarancji juz nie ma.

> Swoją drogą nie bez powodów każdemu kupującemu komputer prze-
> nośny odradzam Celerony M :)
Miał służyć jako nie przenośny, jednak zastosowanie sie troche zmieniło
:) i 3 godzinki na baterii.
  W momencie pierwszego skorzystania
> z baterii "w terenie" od razu jest wielki zawód.

Przy okazji, jak robić synchronizacje z komputerem stacjonarnym? Kiedyś
był taki wynalazek jak aktówka, teraz, to jakoś sie robi. Chodzi mi o to
czy potrzebne sa jakieś hasła, uprawnienia? I czy synchronizacja moze
robić sie automatycznie jak tylko znajdzie określony komputer dostępny w
sieci?