Regulacja MHz

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 08:52:57 MET DST

Ja wiadomo Celeron M to nie najlepsze procesory w laptopach. Praktycznie
bak zarządzania energią.
chciałbym programowo jakoś to zrobić, np speedFan, lub podobne.
Tyle ze nie bardzo wiem z której strony do tego zagadnienia podejść. bo
w sumie o sprzęcie wiele nie wiem. Nie chce czegoś uszkodzić. w BIOS nie
  ma żadnych opcji (nawet AGP Aperture size nie moge zmienić),

Czyli czym i jak wyciągnąć jeszcze troche więcej czasu na baterii?