Hardware (karta TV i kamera) w Viście

Autor: Karol Modrzejewski <wittorio1_at_interia.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 19:27:12 MET DST

Witam Kolegów :)

No więc niestety, wraz z zakupem płyty, procka i pamięci dałem się skusić
na Vistę Home Premium. I oczywiście problemy :(
Gdy już opanowałem podstawowy soft (udało się tylko dlatego, że nie mam
tego wiele), wypadł Nero, TheBat!, Paragon hard Dysk Manager :( , okazało
się, że nie działają karta TV Leadtek WinFast 2000 XP, kamera Philips PCVC
740K Pro i pendrive San Disk Titanium Cruzer U3.
Co ciekawe, do kamery znalazłem jakiś samodziałowy sterownik na stronie
francuskiej, do karty TV oryginalny na stronie producenta.
I teraz zasadnicze pytanie, urządzenia te widoczne są we ałaściwych
miejscach w menadżeże urządzeń, zgłaszaja poprawną pracę, ale... żaden
program ich nie widzi. Zarówno programy graficzne jaki i Windows Media
Center i Windowa Movie Maker zgłaszają ich brak lub ich obecniości nie
zauważają. Trzeba może je jakoś extra zgłośić? Każda pomoc i sugestia
będzie mile widziana, bo jeśli nie rozwiążę tych kilku problemów to chyba
zwróćę Vistę (mam taką możliwoćś, nie była celowo jeszcze aktywowana).