Re: IRQ w laptopie

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 12:14:13 MET DST

news:euag7d$e8s$3@polsl.pl...

> A skąd wiesz, że będzie *jakikolwiek* konflikt?
> Współdzielenie przerwań to rzecz NORMALNA.

* Tego nie wiem. Ale używam portu FW profesjonalnie i zazwyczaj
praca jest tzw. "one shot" - bardzo duże ilości danych przesyłanych
na żywca z zewnętrznej karty do kompa bez możliwości przerwania
przez godzinę/dwie. Przerwanie=katastrofa. Czasem używam zewnętrznego
dysku - na FW lub na USB2.0 (nie zawsze dysk 5400 w laptopie starcza
- nawet niekoniecznie przez transfer). Zdarzyło mi się kilka konfliktów
w kilku kompach z jakich korzystałem. W swoim stacjonarnym port FW
mam na tym samym przerwaniu co USB2.0 - więc USB2.0 wyłączyć nie mogię,
a niestety zdarzają się konflikty z niektórymi zew. dyskami (chipsetami
w obudowach) w postaci "błędu" - czasem po godzinie, czasem po kilku
minutach. Nie do określenia, jakie chipsety siedzą w tych
"konfliktowych"więc
został zasiany w mej duszy niepokój związany z USB i FW na jednym przerwaniu
jako całości ;) W przypadku lapka z FW są tylko dwa wypisane w pierwszym
poście - zwykłe USB oraz ten PCI Express Root Port - nie wiem czy
może mi coś zakonfliktować czy nie - ale w sytuacji awaryjnej będę
musiał podjąć szybką decyzję - stąd moje pytanie, czy można to zmienić
a jeżeli nie - czy można wyłączyć ;)

Ależżemsięrozpisał ;)

ZDrawim.