Re: IRQ w laptopie

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 08:56:25 MET DST

Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości
news:eu9mli$cdl$1@news2.ipartners.pl...

> Oczywiscie. A dlaczego chcesz to przestawiac? Tak jest dobrze :-)

* Potrzebuję mieć pełną, niczym nie zmąconą wydajność i stabilność portu FW
i wolę mieć pewność, że mi nic się nie będzie gryzło podczas pracy
z nim. A, że czasem zdarzy mi się używać myszki na usb czy innych rzeczy
(a widzę, że obydwa to chyba USB) podczas pracy to chciałbym mieć pewność,
że
mi się nic nie skonfliktuje ;)

Na razie wyłączyłem i nie wybuchło.
A możliwości przestawiania IRQ raczej nie ma jeżeli nie oferuje tego BIOS?

Danke.

Zdrawim.