naprawa XP - brak opcji

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 10:15:44 MET DST

Hej
startujac XP z plyty nie widze opcji do naprawy - tak jakbym nie mial
zainstalowanego systemu. A system jest zainstalowany. Startuje z tej
samej plytki z ktorej instalowalem. Co zmienic aby startujac z plytki
miec opcje naprawcze (planuje zmienic plyte glowna i bez tych opcji
czeka mnie kompletna reinstalka a to mi sie nie usmiecha)?
Marx