Re: Rozdzielczosc 800x600 56Hz

Autor: Mirosław Cichocki <mirekc_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 07:32:15 MET DST

Heliogabal napisał(a):
> Jak skutecznie uzyskac odswiezanie 56Hz w WinXP? Moj monitor ma maksymalna
> rozdzielczosc 800*600 w 56Hz. Komputer uzywany jest sporadycznie do jednej
> gry sieciowej, wiec nie bede kupowal innego monitora, bo przewaznie i tak
> stoi w piwnicy.
> Na razie radze sobie przy uzyciu programu PowerStrip, ale zanim sie uruchomi
> na ekranie mam "pasy" (zerwana synchronizacja).
> Grafika i865.

Obawiam się, że nie znajdziesz satysfakcjonującego rozwiązania. Sam mam
taki monitor, ale pod Win98 daje się znaleźć _starsze_ sterowniki
obsługujące taki tryb. W przypadku XP o starszych sterownikach
dedykowanych dla tego systemu nie ma mowy, zaś próba zainstalowania
takich od NT prawie na pewno zdestabilizuje system (o ile w ogóle
zadziałają).
Tak więc albo PowerStrip, albo wymiana monitora. 14" z przyzwoitym
odchylaniem (nawet cyfrowy) można dostać na Allegro za kilkadziesiąt
złotych, więc może jednak warto?