Re: Skrot do pulpitu i wskazniki myszy

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 01:49:34 MET DST

** OMSON wrote:

>> http://support.microsoft.com/kb/190355

> Dzieki - przydało sie :)

Następnym razem polecam zadać pytanie Google (z dopiskiem
site:support.microsoft.com). ;)

> Nie tak prosto - mam okrojona wersje - nie ma tam skladnikow do
> dodania, dlatego pytam jak mozna inaczej? :)

Szczerze mówiąc nie słyszałem o takiej wersji, gdzie by się tego w ten
sposób nie dało zrobić. No ale jeżeli naprawdę chcesz mieć ładne
kursory to polecam:

http://www.stardock.com/products/cursorxp/download.html

Daje ładnie wyglądający kursor (nie taki z epoki Windows 3.x czy
wcześniej) za darmo w dodatku.