Re: XP prcocess killer

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 00:20:09 MET DST

Exploris ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Drogi OMSOnie !
>
> Nie napisałeś dokładnie a oajki proces chodzi a to bardzo ważne
> !!!!!!!!!!!!
AVKProxy.exe - odpowiedzialny za filtrowanie zawartosci WWW poczty etc.
Jest to proces z AVK2k6.
> Podaj nazwę procesu ...
...jak wyzej
> Może spróbuj Killbox ale nie musi pomoc .. co gmera to trzeba wiedzieć
> co robić a nie działąć w ciemno ... (tylko dla b. zaawansowanych)
generalnie daje kill process i nie udaje sie, dopuero kill tree cos robi
(ale za duzo) i w praktyce komp nadeje sie tylko do twardego resetu bo
nawet zamknac z poziomu Windows nie mozna (za duzo wylaczonych procesow) :)
> Tak ogólnie to możesz jeszcze spróbować np. unlocker
mam i uzywam - bardzo dobre nerzedzie ale tez nie daje rady z
AVKProxy.exe :)
> Moja rada: tyle że nie znam procesu nazwy jego,
> Process explorer (sysinternals) Własćiwości: wątki ... spróbuj zabijać
> poszczególne wątki procesu - powinno się udać nie trzeba wszystkich i na
> koniec Kill porcess wtedy powinną się udać ...
Kill process w w tym programie nieczego nie daje (nie moze sobie poradzic)
> W jakim trybie pracuje proces ? ...
Uruchamiany automatycznie (nie wiem czy dobrze zrozumialem pytanie) ;)
> ktoś tu przypomniał, że chcesz zabić monitor antywira ... a po cholrę Ci
> to tak naprawdę ?
opisze krotko:
np instaluje stery do skanera Musteka dajmy na to i procek idzie na 100%
- podgladam co mu tyle zajmuje no i jest: AVKProxy.exe. Wiem jak
wylaczyc ta usluge bez uzywania dodakowych narzedzi ale chodzi o prosta
sytuacje kiedy nie chce przerywac instalacji starownikow (po cholere mam
sobie syf w systemie robic) tylko wylaczyc proces, ktory mi zżera moc
procka - tylko tyle. Chce program, ktory wykona polecenie kill na tym
procesie bez zbednych ceregieli (kill and get the fuck out) :)

> Oki ... napisz ... czy się udało ...

Udaje sie zwyczajnie poprzez wylaczenie w uslugach - tyle, ze dopiero po
ponownym uruchomieniu kompa. Normalnie proces nie daje sie wylaczyc.

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!